Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-05, 21:37   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nomaden

Hei,
1) Spennede uttrykk "Ren-mat klubben" - kan noen fortelle meg mer om dette?

Det er så enkelt som at noen av oss har bestemt oss for å holde oss unna bl.a. lavkarbovarer som barer, shaker, sjokolader etc. Ferdigmat altså. Noen av oss bruker kunstig søtstoff i små mengder. Vi spiser "ren mat" - dvs. kjøtt, fugl, fisk - grønnsaker, nøtter, frukt, ost - all naturlig mat. Lavkarbo mat, men ikke såkalte lavkarbo produkter.

Opprinnelig lagt inn av Nomaden

2) Dr. Paul Clayton har skrevet en bok som heter "Etter Atkins og andre lavkarbo-dietter" kallt Claytonplanen - har noen hørt om dette?

Nei, men etter siden hans å dømme har han visst svaret på alle slags problemer....
Får lese litt først tror jeg......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat