Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-05, 06:36   #17
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

...og en delvis pulverkur i flere faser, satt sammen på en spesiell måte. Bl.a med et meget høyt protein innhold. Høyere enn på vanlige lavkarbo dietter. Kan altså ikke sammnelignes med Atkins eller Ketolysekuren. Den er foreskrives kun til mennesker med helseskadelig overvekt og er iokke tilgjengelig for alle. Den gjennomføres også kun under oppfølging av leger som er opplært i bruk av metoden. (i følge www.drlindbergs.com)






Jepp, men det vi jo har sagt ovenfor er at det ikke funker å f.eks kombinere lavfett med lavkarbo, at det ikke har hensikt å telle kalorer (med mindre man har stoppet opp i vekttapet o.l), hvis Lindberg bruker Eurodiett på ekstreme tilfeller betyr det vel at det funker? Jeg mener ikke kverulere altså, og kanskje vi burde flyttet en del av disse svarene over på generell lavkarbo-debatt, siden jeg egentlig bare hadde tenkt å bidra til spørsmål/svar-seksjonen med noe jeg lurte på når jeg begynte med dette. Og nå ballet det bare på seg. Lurer rett og slett på hvorfor han bruker en slik metode, hvis vanlige høyfett ketogene kurer kan gi samme resultat? Eller? *superforvirret nå*


Sitat:

Bl.a med et meget høyt protein innhold. Høyere enn på vanlige lavkarbo dietter.



Det sier vel seg selv, siden den er lavfett og lavkarbo må den jo være høyprotein, siden vi da ikke har flere næringsstoffer igjen. Med mindre den er høy alkohol.

(nå kverulerer jeg..måtte bare si det )

Lavfett, lavprotein og lavkarbo med høy alko kunne forresten vært en interessant kur. Melder meg frivillig til å prøve neste helg!


Sist redigert av Sugarpill : 09-09-05 kl 07:51.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat