Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 00:14   #37
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: slette profil?

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.

Det var ikke meningen å konkludere med noe som helst, det var jo derfor jeg stilte spm!

Dersom TS vurderer å gi opp forumet - slik jeg tolket denne tråden - så er det vel også naturlig at hun kommer med påstander som hun tror på, som at banan er sunt. Jeg tolket hennes setning om banan og havregrøt dithen at hun følte seg ekskludert fordi hun mente dette, og det synes jeg blir feil. Da synes jeg vi har et forum som er lite åpent for nysgjerrige og nykommere. Dersom en føler seg angrepet av å mene noe annet enn majoriteten mener jeg at vi har mislykkes i å være et åpent forum. I stedet burde vi klare å gjøre TS nysgjerrig på hvorfor hennes påstand kanskje ikke er en sannhet som gjelder alle.

Jeg leser hvordan du skriver over her. Må du ikke ta det feil, men du skriver påstander med spørsmålstegn etter. Det tolker jeg ikke som spørsmål.

Du snur alt på hodet her og sier nå plutselig at TS føler seg angrepet fordi hun mener banan er sunt. Det er ingen som har angrepet hun for dette, men heller argumentert med hvorfor det ikke er sunt.

Det jeg også tror er at mange tar utgangspunkt i at man er overvektig når man diskuterer her. De fleste som er her har lang erfaring med karobslanking og funnet ut at det ikke gjør dem friskere, men heller sykere.

Det er også lett å bli missforstått på forum da man ikke har mulighet til å endre det man skriver i forhold til hvordan mottaker reagerer. Vanskelig å utdype noe også videre om det er noe uklart. Da går man fort i forsvarsposisjon.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent