Tråd: Krom
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 15:58   #3
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Krom

Krom hjelper meg veldig å skille mellom faktisk-sulten og liksom-sulten. Når jeg spiser mat som er rikt i krom så er jeg ikke sulten før jeg er faktisk sulten, om det gir mening. For de av oss med dårlig sultfølelseregulering kommer det godt med hvertfall.

På grunn av denne effekten har jeg faktisk begynt å ta kromtilskudd i det siste, men har ikke holdt på lenge nok til å kunne melde om noe vettugt.

Det jeg kan si er at den ikke gjør bukt med "klokkesulten min". Samme hvor mye jeg har spist tidligere så MÅ jeg ha mat til frokost, lunsj og middag. Men altså, faste måltider er jo bra, så det er jo egentlig ikke noe negativt i seg selv, så lenge jeg ikke overspiser til noen av måltidene.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat