Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 15:21   #33
mamsa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 9
mamsa er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere. jeg er også med. Er nå snart ferdig med fase 2 og skal over i 3a. Vektnedgangen er forsåvidt veldig bra til meg å være. Og for første gang på over 25 år har jeg BMI under fedmegrensaHar gått ned masse siden toppvekt (38 kilo omtrent) og her om dagen ryddet jeg ut alle klærne i skapet fra str 54 ned tom 44.Så nå er det god plass der. Har bestemt meg for å kaste alt tøyet som er blitt for stort. For hvis jeg er så inderlig dum at jeg nok en gang tillater meg å gå opp i vekt skal jeg jamen betale for det ogsåMen det skal altså ikke skje.For meg er det utrolig rart å kunne si at ja, jeg skal ned 8-10 kg til. Har liksom vært en fjern drøm det Jeg spiser salat og omelett hver dag på jobben og får der stadig høre at du er jo så flink og bla bla. De som kjenner meg godt vet at jeg aldri gjør noe stykkevis og delt. Har jeg bestemt meg for noe gjør jeg det fullt og helt. Har forresten vært i selskap og bestemte meg på forhånd hva jeg skulle spise. Det gikk helt fint det. Og med en bar på lur i veska var kvelden helt flott

mamsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat