Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-16, 14:21   #1
loone
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 34
Innlegg: 561
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Flere som skal ned de samme kiloene på nytt?

Jeg slanket meg i 2009/10. Gikk ned rundt 35 kg og var så fornøyd. Men etter sykdom, graviditet og mere sykdom har kiloene kommet tilbake. Ikke nok med det, de har tatt med seg flere enn de var sist! Ikke er det så lett å prioritere seg selv med trening heller. Har en mammadalt halvannet-åring som helst skulle ha krabba inn i magen igjen om alt var opp til henne

Men uansett så har jeg prøvd å komme igang siden januar.. Det går fint 2-3 uker og så gir jeg opp. Vet akkurat hva jeg skal spise og drikke, er faktisk godkjent for å holde ketolysekur-kurs. Men uanset t så er motivasjonen søren meg så fraværende at det er flaut!

Satt å leste gjennom bloggen jeg skrev på da jeg slanket meg sist, i håp om en nostalgisk motivasjonsboost. Det var det dårlig med. Men så kom jeg plutselig på denne siden! Sist innlogget i 2013 sto det da jeg endelig huska rett passord.. Det jeg husker best fra jeg var aktiv her inne er hvor motivert jeg ble av alle andre!

Så det jeg i bunn og grunn lurer på er om det er noen flere som er i samme båt, som kunne tenke seg å være "slankebuddies" med en utslitt småbarnsmor 😂?

__________________
Gamlebloggen

Start dato: 12.05.16


loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat