Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 16:05   #25
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Det er jo interessant det dere sier om at 0 er de som er mest overvektige. Gjelder det i Norge eller? Kanskje det gjelder i de land i verden hvor man spiser mye brød? Er det også 0er som har mest hang til å bli karbojunkier tro siden det er så mange av oss her? Siden vi 0er hovedsaklig skal spise kjøtt (og ikke karbohydratrike matvarer), kan man jo lett se for seg at vi lett blir karbojunkier i et land hvor bakverk, potet og rotgrønnsaker er dominerende.

Dette er kanskje en av teoriene i blodtypedietten, eller...? Jeg har egentlig ikke lest noe særlig annet om den enn introen og litt om hvilke matvarer vi 0er skal spise/unngå å spise. Både jeg og sønnen min er 0.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat