Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 09:27   #98
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Frokostbrød/boller

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

send til meg i posten. Hihi

Nå vet ikke jeg hvor du bor på Gjøvik, men det er flere i Elverum som har hagehøns
Det holder med 4-5 høns og ingen hane. Hønsa bor fint i et dukkestue hører jeg folk si og jeg har sette flere dukkestuehønseri.. Selv bor vi på småbruk da. Men høns er verdens letteste dyr å holde; litt kraftfòr og vann, litt rotfrukter i vintertiden( for kos også fordi det er rasende morsom å se 20 høner gå løs på ei kålrot), flis på gulvet, vagler til å sove på og fra uti mars til slutten av oktober går de ute halve døgnet og finner seg mat sjøl( øh, gjerder kan være lurt, naboen 500m unna ringte her en dag og lurte på om vi mangle ei brun høne)

Dog kommer 4 av hønene mine fra en i Elverum som fikk klager fra naboene( naboene bor litt vel tett på)...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat