Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-05, 22:16   #13
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Men jeg har lest nok Atkins til å vite at vedlikeholdsfasen ser fin-fin ut.
Jeg synes Atkins teori er fantastisk jeg. det er bare det at jeg måtte stikke fingern i jorda og innse at det blir for mye tung mat og for lite blodtype A-vennlig mat til at jeg trives - i hvertfall i vedvarende vekttap fase.

Jeg har stor tro på linser, frukt og grovt korn + havre som meget næringsrike og sunne matvarer , selv i vektnedgangsfasen - så det er nok derfor jeg har blitt mer Fedon-orientert.

Har du vurdert South Beach, starte rett på Fase 2? Virker som det er et opplegg som kunne passet deg! (hvis du ønsker et opplegg å følge liksom). Det er vektnedgangsfasen etter de første strenge 14 dagene (som du aldeles fint kan hoppe over!), og innebærer endel korn (fullkorn), brun ris, fullkornspasta og ikke minst frukt og bær! Ligner vel ganske mye på Fedon, egentlig (nå kan jeg ikke SÅ mye om Fedon). vet ikke hvor mye du vet om SB? (trodde jeg så engang at du gikk på det, men er sannelig ikke sikker).
Virker i allefall som om Atkins blir for mye kjøtt og fett for deg, noe det gjør for meg også.

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat