Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 06:28   #22
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Hei
Jeg er veldig enig. Med ketolysekuren er et av målene å bli kvitt sukkeravhengigheten, så prøv heller å klare dere helt uten sjokolade og snop, men dette er visst lettere for oss menn enn for kvinner, i hvert tilfelle vurdert ut fra antallet av, og lengden på tråder om sjokolade meg her og sjokolade meg der.

Jeg har i mine ketolysekurs truffet masse mennesker som ikke skjønner hvordan de skal klare seg uten potet og brød mens de er på ketolysekuren. Etter et par måneder har de vent seg av med poteter og brød (og mange med sjokolade) og heldigvis vender de ikke tilbake til gamle synder heller fordi de har opplevd hvor godt kroppen fungere uten disse næringsbomber.

Lev bedre uten

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat