Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 11:28   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for kresne og undervektige barn?

Første bud må være å gjøre det over lang tid, små umerkbare endringer og uten å annonsere endringene med brask og bram. Dersom det blir kommentert så bare trekk på skuldrene som om du har servert maten bestandig.

På minsten som er tynn som en strek så putter jeg inn gode oljer i maten, i smoothie, i pannekakene osv. Må lage mat uten melk til han og lager mel av havregryn og gjør endel endringer som han ikke vet om og som han ikke merket da jeg byttet ut litt etter litt.

Han er fremdeles tynn, men langt kvikkere og får i seg fett og proteiner og langsomme karbohydrater. Samtidig så får han selvsagt spise kaker i bursdag og ta en is på en varm dag (uten melk).

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat