Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-04, 22:50   #108
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jaha - da får jeg prøve da; splittet person høres kjent ut - eller føles kjent... For selv er jeg skravlete og stille, utadvendt og sjenert, klovn og alvorlig, sårbar og slagferdig, liker å leke med ord - fører til at jeg blir misforstått, liker dype og filosofiske samtaler men syns det er frigjørende med litt "enkel humor", er selvstendig og sterk men veldig avhengig av mannen min følelsesmessig, stor og tøff og lita og sart, glemsk, urolig, depressive tendenser, følsom, engasjert, omsorgsfull, snill, høy og brei, liker å skille meg ut og liker å være anonym, veldig familiekjær (sikkert italiener i mitt forrige liv - kanskje i mafia'n? ), liker å reise, ikke så interessert i politikk, setter i gang mye - sliter meg ut når det må følges opp......

- og feit.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon