Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 07:49   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Plastisk kirurgi

Jeg tenker at dersom man har problemer som eksem, sopp og slike ting pga større hudfolder og overheng så er det bare å legge seg under kniven. Evt. om man har gått ned flere titalls kilo og dermed har veldig mye overflødig hud. Pupper som er som to tomme bukselommer også. Evt. om man har så store bryster at man får problemer med nakke og rygg.

Dersom man har nydelige pupper, men vil ha F-cup, ikke B-cup så synes jeg vel man egentlig har et annet problem enn puppestørrelsen... Men det er sikkert fordi jeg er dødsmisunnelig på de som har søte, små, spretne B-cup!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat