Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 19:03   #31
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tulipa, her.

Oi!
Vi skal bo på et stort hotell med All-inclusive, håper det er maaange gjester og at maten ikke står fremme lenge av gangen. Har tatt kolera- og magesykevaksine og satser på at vi ikke får trøbbel med magen underveis.

Hvilken mat er typisk der, Kennygirl? Må vel google litt Egypt-menyer, tror jeg.

Vi var i Sharm el Sheik og der var maten veldig tilpasset turistene tror jeg. Vi hadde bare frokost inkludert og den besto av frokostblanding eller brød som minte om en blanding av wienerbrød og rundstykker... Pluss et liter fat med kjøttpålegg og ost...
Der jeg spiste bufe var på en guidet tur - det var en luguber restaurant som vi ikke hadde lyst å spise på, men hadde ikke andre valg.

I Bulgaria bodde vi på all-inclusive hotell og det var veldig bra Maten på slike hotell er i alle fall trygg å spise

Hvor i Egypt skal dere? Anbefaler å se pyramidene og sfinxen, og å prøve snorkling

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat