Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-16, 19:33   #9
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppskrifter, Lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av Helina, her.

Takk for tilbakemelding Var så lei mandelmel og egg-smak på alt, dyrt er det også....andre forslag til bindemiddel?


Du har fått forslag her allerede, og utover det, så er mitt beste tips å ikke basere seg på for mye mat som trenger erststninger for mel, f.eks. Lavkarbo pannekaker blir aldri helt som pannekaker, lavkarbo pizza blir for de fleste ikke helt det samme.

Hvis du sliter med at du er lei av eggsmak og mandelmel, lag retter som ikke krever det? For meg er å leve lavkarbo ikke å leve på lavkarboversjoner av alt jeg spiste før, som brød og pasta, jeg spiser andre matvarer, på andre måter, og andre retter enn før. Og det er ærlig talt lite jeg savner.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat