Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 20:41   #23
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva ønsker du deg?

hmmm hmmm hmmm...hva jeg ønsker meg.
Masse masse...endel "overfladiske ting" som : en slank veltrent sunn kropp, nok penger til å ikke måtte bekymre seg og få gjort det man ønsker som å reise bruke mer tid på å skape ting, skape min egen arbeidsplass etc etc.
At jeg kunne kjøpt eiendommen til mamma og bygget nytt hus der - og utbedret mamsen sitt også gjerne. Slik at jeg kunne sittet og sett utoverhavet om kvelden og vite at jeg var på et sted der jeg virkelig følte ro og at jeg var hjemme...litt vanskelig å forklare men...

Så kanskje noen mer litt dypliggende ønsker:

At dyrebeskyttelser o.l ble overfladisk rundt omkring fordi vi mennesker lærte å sette mer pris på og ta vare på verden og dyr rundt oss.

f.eksAt jeg kunne komme ned til DBH . å se at det var tomt for katter der og vite at de hadde fått seg gode hjem.

å kunne prate med min morfar igjen ( R.I:P) og få svar på om han passer på meg og er stolt av meg.

at de jeg er glad i får et langt og godt liv med alt det måtte innebære.

å, jo - at jeg virkelig fant ut hva det er meningen jeg skal bli/ drive med og virkelig fant noe jeg har lyst til å holde på med og brenner for.

å gjøre en forskjell....

ja det var vel det for øyeblikket hehe....

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat