Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-05, 00:36   #16
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy


Jeg trodde det ikke hadde noe å si om hvor mye man spiste bare man holdt seg til fett og proteiner? Men skal prøve å skrive ned det jeg spiser.

Dette kan være årsaken , du skal ikke spise mer enn til du er mett eller til at du ikke er sulten. Fett er jo veldig næringstett så man må ikke spise seg mett på den gammle måten ,dvs slik at det er magemålet som avgjør at du er mett. Du må heller prøve å kjenne etter om du føler deg sulten , er du ikke sulten så behøver du heller ikke å spise.

ang, trening. I tillegg til den treninga du allerede gjørbør du prøve deg på dette:

Ta en kort økt med styrke trening på morgenen.
10- 15 min med med knebøy( uten vekt) som hoved øvelse + 1-2 øvelser til etter eget ønske.
3sett av 15 rep på hver øvelse.

Trenger du hjelp til styrke treninga , så skal jeg være behjelpelig.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat