Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-05, 14:07   #22
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..

Ziggy: Jeg spiser ikke frukt, og nøtter har jeg kuttet ut. Kanskje et dumt spørsmål, men er kål en rotgrønnsak? ( gulrot? kålrot? osv? )

Jeg startet opp med slankinga mi i oktober 2004. Hadde ingen peiling på kosthold og trening. Trente litt mye og spiste lite mat.. Men nok om det. Fikk rettet meg opp igjen i januar 2005 med Fedon kuren/ tilpasset meg..

Hadde et stort vektplatå på 8-9 uker i sommer.. Holdt på å bli gal... seriøst.. ( begynte på keto kuren, da begynte jeg å gå ned igjen )

Holdt på med det fram til aug/ sep og begynte på ketolysekuren.

Jeg begynte med en startvekt på ca 118 kg. Nå veier jeg 91 kg. Det gikk jevnt ned de første mnd... Men så begynte det å gå rimelig sent... veldig sent..

Tenkte at en ketose kur kunne sette fart på motoren, men det var ikke helt tilfelle.. Jeg har gått ned 6 kg med keto kuren, men det har tatt sin tid.. Og nå står jeg stille igjen. Har fortsatt 20-25 kg å ta av..


Begod: Jeg har prøvd å kutte ut aspartam, og kaffe drikker jeg ikke.



Tror dere at det er en type matvare som gjør at vekttapet stagnerer? Synes det virker litt snodig. Jeg har spist dette lenge og tatt av meg. Men det er plutselig nå i det siste at ting stopper opp...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat