Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 12:41   #62
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Nå har det gått 6 måneder siden operasjonen og jeg var til kontroll i går. Arret er litt stramt under det ene brystet, sånn at det blir en liten grop der. Det mente legen at jeg godt kunne se an i månedene fremover og så kunne han fikse det enkelt om ikke det hadde ordnet seg før jul. Vet ikke akkurat om jeg synes det er nødvendig, for det er ikke veldig tydelig uansett. Arrene ser veldig fine ut og er ikke skjemmende selv om de er synlige synes jeg.

Jeg har fremdeles ikke fått igjen følelsen i den ene av brystvortene. Om jeg kommer til å få det vet jeg ikke, men det er først relativt nylig at jeg fikk det i den andre, så det kan godt være det dukker opp.

Jeg er fremdeles lykkelig over at jeg valgte å ta operasjonen, mest av de helsemessige årsakene siden jeg slipper å ha så vondt i ryggen hele tiden, men også fordi det er utrolig mye enklere å kjøpe klær nå etc.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat