Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-07, 08:50   #32
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurodietten igjen

Nå har jeg ikke smakt produktene enda da, siden jeg ikke starter før litt uti uka her, men jeg vil tro at det må være greit å ta med seg av de produktene som blandes med vann til utlandet... eller om du har tenkt å sprekke så er det jo ikke noe vits i det.

Jeg går bare å håper det ikke smaker alt for ille, for jeg er var på mat, og går fort lei. Feks så har jeg aldri samme pålegg på brødskive/knekkebrød/fiberrik to måltid på rad, for jeg blir så lei... nå har jeg veldig begrenset valg, og når det i tilegg ikke smaker så innmari godt tror jeg at jeg kan bli lei etter en liten uke...

men jeg skal gjøre et forsøk og satser på at jeg greier meg bra (skal i allefall være positiv )

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat