Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 19:34   #418
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk bare vite at det er to-tre ukers ventetid til poliklinikken. Hvor lenge jeg må vente derifra vet jeg ikke. Men legen sa samtidig at det er ikke vanlig å blø såpass mye hele tiden så de måtte kanskje inn via kikhull???? Og er de først inne kan de vel snippsnappe?

Hva i all verden skal de se etter og hvorfor?

Æææhhh, skal du steriliseres eller fjerne livmorslimhinne eller livmor?
De fjerner ingenting ved sterilisering, bare klipper over og knyter, og man har da vel fortsatt mensen så lenge man er i produktiv alder og eggstokker og livmorslimhinne er inntakte!
Spennende å se hva som skjer. Da legen min sendte henvisning om fjerning av livmor, måtte jeg først på poliklinikken og så var det legene der som bestemte veien videre.
Må nok dit igjen, for gynekologen mistenkte endometriose og de smertene ble ikke borte selv om livmorslimhinnen forsvant!
Mye rart som kan feile en kvinnes underliv, så skriv ned alt du har av ubehag, tanker og øsnker og ta med deg til poliklinikken, så blir det nok en rå med det meste!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat