Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 22:53   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett skal jeg satse på etter endt xtravaganzakurs?

Opprinnelig lagt inn av chvangen, her.

Hei!

Jeg er en jente på 21 år som nettopp har begynt på xtravaganzakurs. Målet er å gå ned ganske mange kg, begynte derfor med en kickstart pulverkur og skal drikke den så lenge jeg vil. Satser på fram til 16 desember i første omgang, da har jeg gått på den i 2 mnd. Pause fra 16 desember til nyttårsaften.

Vi har fått beskjed om at vi kan velge litt selv hva slags vei innenfor lavkarbojungelen vi vil velge. Jeg vil jo gjerne fortsette å gå ned i vekt både i jula og etter jul.

Lurer på hva dere mener om f.eks denne dagsmenyen? Jeg legger til at jeg er ganske blank på lavkarbo, og leser som en helt her inne

Frokost: To egg og noen baconstrimler
Mellommåltid: Nøtter
Lunsj: Salat med ost og skinke
Middag: Kyllingfilet, brokkoli, salat og dressing(Evt en av de andre gode middagstipsene her inne)
Mellommåltid: En frukt
Kvelds: Youghurt med kornblanding

Tar imot alle tilbakemeldinger med stor takknemmelighet

Frukt og youghurt m/kornblanding ville jeg ha kutta ut! Om jeg spiser kvelds,blir det middagsrester, egg eller tunfisk. Mellommåltider blir gjerne osteknekkis, mandler,kjøttpålegg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat