Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 01:03   #9
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?

Er som å lese om historien om meg selv dette, så jeg vet trolig hva du går igjennom. Nå har også min kropp latt meg betale for å ikke ha fått mat over en periode og jeg er nå kun få kilo under å bli erklært overvektig, så jeg kjemper meg nedover med ketolyse. Jeg har nettopp begynt (2 uker siden) så jeg har enda mye å lære, men jeg ser at denne dietten er bra. Man er mett hele dagen, man får i grunn spise mye, man slipper å telle kalorier, mye i kroppen stabiliserer seg og det merker man ofte allerede under den første uka. Jeg var svært skeptisk til lavkarbo før jeg begynte, jeg var vandt til å telle kalorier, og kutte ut fett og mye annet unødvendig og nå gjør jeg stikk motsatt og nesten strever med å få i meg nok. Jeg må rett og slett bare jobbe med den psykiske delen av dette da hodet mitt fortsatt har et snev av spiseforstyrrelse, men med litt trening så begynner rutinen å sitte, og det er mye lettere nå å få i seg riktig mat, med nok fett. Når jeg først kom i gang, så tok det ikke lang tid før jeg så at det fungerte og alle bekymringene slapp taket.

Håper du finner ut hva selv trenger, og den delen hvor frukt er vanskelig å motstå, den ser jeg helt. Jeg hadde gjort omtrendt hva som helst for en frukt nå.
Jeg er fruktoman på 'avrusning'

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat