Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 02:16   #12
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?

Jeg holder meg til 15g om dagen, eller for 3 dager siden sluttet jeg å telle så nå vet jeg faktisk ikke og jeg skal ha ukentlig veiing i morgen og jeg tror jeg har gått opp men det er ikke uvanlig i uke 2 visstnok, så jeg skal ikke gi opp helt enda om den viser et høyere tall.
Ketolyse er en kur ja, som man kan gå på i 6 måneder før man skal ta en pause, i følge boken. Jeg anbefaler deg å kjøpe boken Slank med Ketolysekuren, der står det mye basiskunnskap som er lett å forstå, samt en eksempelmeny som jeg fulgte den første uken for å få en følelse av hva som er riktig mat og hvordan man skal føle seg. Etter det så begynte jeg å være litt kreativ selv og kjøper inn det jeg selv ønsker og ser bort ifra boken. Men husker alltid å gå etter varer med minst mulig karbo, og helst uten hvete og sukker.
Halve boken omtrendt er bare oppskrifter på godkjent mat, så om man går tom for idéer så kan den delen av boka være kjekk å ha.

Jeg har ikke merket store forskjeller enda, men jeg ser cm krymper for uke til uke selv om vekta ikke hopper så veldig mye. Som et eksempel så gikk jeg ned 7cm fordelt over hele kroppen etter kun 1 uker på kuren.
Jeg har ikke vondt i hodet eller er særlig trøtt, men det er bivirkninger som kan komme. Uansett så vil de gå over. Det er bare et 'avrusning' av sukker og annet sprøyt som kroppen er vandt til å få.
Jeg sovner tyngere når jeg først sovner, og jeg drømmer mer. Både lucid drømmer og vanlige.
Menssyklusen min er på bærtur, men det er sånn som gjerne 'restartes' av lavkarbo og går seg til etterhvert, mange blir jo anbefalt lavkarbo for å bli mer fruktbar så det er ikke så rart at slike ting skjer også.

Lavkarbo er bare en fellesbetegnelse på karboinntak under 150g, og ketolyse er derfor en av de mest 'ekstreme' med kun 15-20g.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat