Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 08:46   #15
IdunSukkerfri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 16
IdunSukkerfri er på en erverdig vei

Sv: Tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?

Opprinnelig lagt inn av Hund, her.

Dette blir litt off-topic, men kan jeg spørre hvorfor du lemper gluten i samme gruppe som sukker? Gluten er jo et protein, og burde (så vidt jeg vet!) ikke trigge til å spise mer protein (eller karbohydrater).

Nja, jeg lemper det ikke i samme gruppe, bare mente at jeg har kuttet ut begge Det er jo kanskje litt lett sagt av meg når det gjelder gluten, det jeg egentlig prøvde å si er hovedsakelig egentlig hvetemel. Men det gjelder de fleste andre kornprodukter, havregryn osv også. Jeg har merket at inntar jeg noe sånt etter en lengre tid uten får jeg vondt i magen, blir oppblåst osv. Kommer jo selvfølgelig litt ann på mengden og type mat, men poenget ser du kanskje..

Karbohydrater i seg selv som jeg egentlig er fan av (med tanke på mye) har blitt onskapen selv. Derfor håper jeg ketolyse kan endre litt på det før jeg etterhvert går over til en letter variant ala lchf. Jeg vet ikke hva jeg ellers kan gjøre for tiden

IdunSukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo :) Svar med sitat