Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-09, 18:56   #112
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Jeg har slitt med en gjenstridig lungebetennelse nå i 10-12 dager, var hos legen i dag (peicillin-kuren virket ikke). Men det rare er at ingen prøver slår ut, alt er fint og etter prøvene å dømme er jeg frisk som en fisk....... Legen hørte noe grums på høyre lunge og hosten lar seg ikke helt skjule...... Det jeg da lurer på: kan dette være noe forbigående med bakgrunn i ganske radikal kostholdsendring (la om kosten i slutten av april), er det noen som vet?????
Har ikke tatt noe tilskudd av vitaminer, kanskje jeg skulle gjøre det, ja det tror jeg hadde vært lurt

Takknemlig for alle svar.....

Jeg kan bare fortelle hva JEG opplevde for et par år siden.. Jeg hosta og hosta, var hos lege og fikk penicilin. Det hjalp ikke. Ingen prøver slo ut hos meg heller. Hosta fremdeles, surk i brystet og legen økte penicilin. Legen ba meg ta tiden til hjelp.

Sta som jeg er troppa jeg opp på sykehuset og nektet å fjerne meg derifra før de hadde tatt røntgen av lungene.
Resultatet ble innleggelse tvert.. Jeg hadde innkapsla lungebetennlese som IKKE lar seg kurere av vanlig penicilin. Var innlagt 14 dager med antibiotika via drypp.

Be om en røntgenundersøkelse.. Lykke til!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥