Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-12, 00:56   #17
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Får man målt kortisol i spytt hos fastlegen?

Så lenge mine kortisolprøver er innenfor normalen, trenger jeg ikke behandling ifølge legene....
Jeg har en hel haug med sykdommer, nevner kjapt i tilleggg til hypotyrose med Hashimoto og Graves, diabetes 1, epilepsi, Sjøgrens syndrom, polynevropati, akilles-tendinose, to typer psoriasis, astma, allergi og insulinresistens.
Og fungere bra med alt dette i kroppen er en umulighet siden flere av sykdommene jobber mot hverandre og blir påvirket av hverandre. Men jeg har det såpass bra at jeg er i grunnen fornøyd. Jeg kan leve med det slik.
Levaksin-dosen jeg går på gjør at stoffskiftet holder seg noenlunde stabilt med FT4 mellom 21 og 24, FT3 mellom 3,9 og 4, 5, TRAS mellom 2,1 og 3,3 og anti-TPO >600.
Jeg har forsøkt Lio (eller T3-tilskudd om du vil), men jeg får enormt med kramper, hjertebank, ustabil puls, etc allerede ved 5 mcg pr.dag.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat