Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 23:20   #48
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Klem fra meg , i hvert fall!!

Ikke meningen at du skulle bli lei deg, jeg vet akkurat hva du mener om å lese den på riktig tidspunkt.

Og jeg synes det høres ut som om du var riktig flink hos legen, både til å vise godvilje og faktisk fortelle hva som foregår. Det er legens egen skyld at han ikke hører ordentlig etter hva du spør om og hverken svarer eller forteller det du bør vite. Jeg er helt enig i at det interessante er å få tatt ultralyden, muligens scintigrafi? Hvis man har lavt stoffskifte så er det jo ikke så mye aktivitet i kjertelen som hos friske og ettersom jeg skjønner fremstår den da mørk på ultralyd (ekkoarm skriver Anisa). Det bør ikke være noen overraskelse eller fryktelig negativt. Mener jeg har lest om flere på sonjas som får referert det ene og det andre sykdomsbildet for noe som er et symtpom på sykdommen de allerede har.

Jeg synes nok at voksne endokrinologer med årevis i spesialisering burde kunne riste av seg litt faglig uenighet fra almuen, slik at såre følelser ikke kommer i veien å møte nye pasienter. Jeg har vet jeg har tråkket uti med min egen lege og han holder kjeft så fint som bare det, selv med bare almenlege-spesialisering. Så det går an.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat