Tråd: TEXMEX buffet
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-05, 15:20   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Muskat

NB NB NB !!!!

Dette er Tex mex som er tilpasset for lavkarbooppskrifter! Hvis du kjøper slikt på et utested, lager det av halvfabrikata eller spiser det hos "innfødte" som ikke har gjort noe spesielt for å holde den glykemiske indeksen så lav som mulig, så er tex mex veldig farlig for lavkarbere. Det er nemlig masse sukker og stivelse i sausene, mange retter er frityrstekte og da panerte med meldeig, barbecuesausene som alt smøres med er rett og slett søte, og det lurer mais over alt.

Når det er sagt: KJEMPEFLOTT med tilpassede tex-mex oppskrifter. Dette tar jeg utskrift av og med i butikken, familien elsker sånt

Muskat

PS: forsiktig med drinkene! Rose's Lime juice er for eksempel SØTET limejuice, så hvis du har det i drinkene kan du like gjerne drikke saft og heimebrent

Bra tips Muskat ! Jeg laget vist ikke margariten etter oppskriften, beklager. Jeg brukte bare frosne jordbær, presset sitron, fruktose og tequila. Også litt knust is.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat