Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 20:13   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs stekte "kinaris"

Jeg trekker bare det andre litt til side i panna og steker eggerøra litt på siden. Den steker jo så fort at det går alltid greit!

Har lenge laget min variant av denne med det jeg måtte ha av kjøttrester etc. Kalles "risting" her i huset fordi innholdet varierer etter hva som er i kjøleskapet!
Etter at jeg begynte på ketolyse, lager jeg alt bortsett fra risen i en panne og har en liten panne ved siden av med de grønnsakene jeg vil ha som resten av gjengen ikke spiser.
Før jeg tar opp i risen til de andre, tar jeg en porsjon over i min lille panne og så får alle det de helt vil ha uten for mye styr!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat