Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 18:22   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kan utløse en depresjon?

Opprinnelig lagt inn av sols, her.

Det hørtes ikke bra ut, men jeg har ikke vært til lege. Jeg har brukt betennelsesdempende og trent isometrisk trening( best resultater iflg. Olympiatoppen og idrettsfysioterapeuter), slutte å gå, siden det er det som er værst for meg.

Humm, jeg synes du burde få lege til å kikke på det, jeg. Sånn i tilfelle-tilfelle!

Jeg fikk ikke kortisonsprøyter (men en kortison-pillekur, som ikke løste noe) siden akillessenebetennelsen ikke var det eneste som gikk galt i beinet mitt, og legen min kan ikke annet enn å klø seg i hodet etter både røntgen og MR og betennelses-behandling som ikke virker. Så, jeg må vente til en ortoped har tid til å se på det hele... og det blir ikke før i August (over et år etter at beinet ble ubrukelig, heh). Så altså, for sikkerhets skyld så ville jeg helt klart dratt til lege med beinet ditt!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat