Tråd: Lungeemboli
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 08:42   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lungeemboli

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg var veldig i tvil, men etterhvert har jeg sett at de kan ha et poeng. Men om det er propp så har den sittet der siden høsten null ni og har ingenting med svangerskapet å gjøre. Var nemlig og tok astma-test da fordi jeg følte jeg bare fikk dratt pusten 70% inn.... For ordens skyld, astmamedisin gjør det verre

Hørtes ikke kjent ut nei
I begynnelsen var jeg på firedobbel dose fragminsprøyter og de hadde bare 5000 sprøyter og ikke 10 000.... Fire sprøyter pr dag! Trodde jeg skulle dø! mageskinnet mitt så ut som jeg overkjørt

Det er så mange differensialdiagnoser osm kan være riktig her. JEg foreslår at du ber om at det tas ALLE blodstatus prøver fra vanlig telling og diff til hemokromatose- gentest og ber om en henvisning til hematolog (blodlege) og en lungespesialist! Det er blant annet noe med forhøyet blodtrykk i lungene som kan gi slike symptomer og det kan høres ut osm om du trenger en skikkelig utredning for det "rare" blodet ditt!
Er det sjekket oksygenopptak og andre blodgasser feks? Nei, dette begynner å bekymre meg!

4 sprøyter om dagen bare? Det er minimum av det jeg tar hver dag pga diabetesen. Og fragminsprøytene er mindre enn dem! Er ikke bare magen min som ser ut som om jeg har fått juling! Halvparten av sprøytene skal i lårene! Ikke kort shorts på meg i sommer i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat