Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 18:51   #1
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Økologiske matvarer - frelst på tre minutter!

Vil gjerne slå et slag for økologiske matvarer!

Jeg har fram til nylig hatt et ganske ubevisst forhold til økologiske matvarer. Jeg har hatt en ide om at de kanskje er mer miljøvennlige og muligens sunnere.

Så hørte jeg et morgenkåseri som omhandlet økologiske matvarer. Først ble jeg sjokkert , så ble jeg frelst

Det tok tre minutter!

Det er klart at det sikkert er en litt tabloid framstilling, men hvis bare halvparten av det Geelmuyden sier i kåseriet er sant, så er det nok. Dessuten trigget han lysten til å lære mer om økologisk matvareproduksjon. Nå har jeg altså gått over fra å sporadisk velge økologiske grønnsaker en gang i blant, til å være (nesten - av og til er prisforskjellen alt for stor) konsekvent i velge økologisk framfor konvensjonelt.

Så her kommer lenken til podcasten. Jeg lover at det er tre velanvendte minutter

http://nl.nrk.no/podkast/aps/4/nrk_m...0725_22643.mp3

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat