Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 08:23   #14
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! (Går ikke ned i vekt)

Skriv noen ord om hva du spiser, så er det lettere å svare. mange opplever at tilg som fløte, yoghurt og kunstig søtning av ymse slag fungerer som showstoppere, og at vekttapet kommer i gang igjen når man reduserer inntaket av disse. Mens andre igjen kan tåle store mengder av de samme produktene uten problemer. Jeg for min del må være forsiktig med fløten og yoghurten, men ser ikke ut til å reagere nevneverdig på kunstig søtning. Så prøv deg frem, kutt ut noe du er usikker på i en periode og se hvordan vekten reagerer. Og med bare 10 kg for mye må du regne med at det tar tid før vekten stabiliserer seg der den skal. Men det kommer, vær trygg på det!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat