Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 15:15   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye % er vanlig..

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

Ifølge http://www.bmi-kalkulator.no/?v=55&h=155 hadde du da en BMI på 22,9, som er midt på normalskalaen.. Hvor har du regnet den ut?

Jeg har en BMI på 22,11 nå, som også er midt på

Hun er 150, ikke 155

Til TS: 50 kg er ikke så lite på oss som er små; er du ikke veldig kraftig bygget er det ofte akkurat passe Selv er jeg 153 cm "høy" og veier ca. 55 kg. Jeg tok en kroppsanalyse for å finne ut hvor mye jeg burde veie som ferdigslanket og fikk 55 kg. til svar. Jeg har stor muskelmasse som drar vekta opp. Bmi er jo litt misvisende, og som Photo sier forteller det ingenting om kroppssammensetningen. Vi kvinner skal ha mellom 20-30% fett på kroppen, så da blir det hvor mye fettfri masse (muskler, skjelett og slikt) du har som blir utgangspunktet for å regne ut hvilken sluttvekt du bør ligge på.

Som Photo trives jeg også veldig godt med et ganske strengt kostholdsregime. Jeg opplever det ikke som en plage, er god og mett og har overskudd i hverdagen. Jeg håper du også på sikt får en mer positiv opplevelse av lavkarbokostholdet Og så har du jo allerede gått ned halvannen kilo - det er jo kjempebra! Det er omtrent som første uka mi, og jeg var mye større enn deg da jeg begynte.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat