Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-06, 16:13   #31
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Nå har jeg og min samboer (noe motvillig i starten) kastet oss på ketolyse kuren. Etter fire dager har jeg tatt av 1,5 kg, og min samboer 2 kg. Vi har ikke hatt anledning til å være aktive og mosjonere noe (han myyye jobb, jeg hyperaktivt barn), så vi er ganske overrasket!
Det som overrasker oss aller mest, er hvor lette vi føler oss - ikke mist psykisk! Vi går rundt og er glade, smiler og tuller - noe vi ikke har gjort siden vår datter ble født nesten...

Er dette mulig??

Akkurat nå tenker jeg til pokker med kg - føler jeg har fått en ny personlighet, som det faktisk går an å omgåes med, hehe.

Om jeg hadde visst at det eneste som skulle til var å kutte ut alt av karbohydrater, hadde jeg gjort dette for lenge siden

Hei
Dere opplever nå ketosens velsignelse. Leeenge før vekttapet kan forklare den økte energi og det gode humør, føler man seg lettere, opplagt og skikkelig vel.
Hvis dere sprekker på et tidspunkt på kuren, vil dere oppleve hva mye raske karbohydrater gjør med oss, dere vil bli oppblåst i magen, deprimerte, slappe etc.
Mange har gjort meg oppmerksom på, at det dere opplever av positive effekter er mer viktig enn vekttapet. Vel, det gjør jo heller ikke noe at vekten går ned.
Da jeg utarbeidet ketolysekuren, var jeg nok mer fokusert på å få til størst mulig vekttap, og overså litt de andre positive effekter.
Det blir spennende å følge dere videre.
Lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat