Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 23:41   #8
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange av dere er på ville veier

Jeg er en av dem som er med på denne opphausingen av Skaldeman, men for meg er det ikke noe nytt. Jeg trengte bare et spark bak for å klare å komme meg ut av sukkerhelvete, og siden jeg vet at jeg må holde meg unna både nøtter og bær for ikke å trigge sukkerhungeren passer det meg veldig bra å prøve Skaldeman. I denne første tiden må jeg holde meg LANGT unna alt som er karbohydrater, og når jeg klarer å gå ned omtrent halvparten av overvekten min vil jeg sakte men sikkert fylle på med det jeg savner nå, nemlig grønnsaker, nøtter og bær. Jeg er fullstendig enig i at et sånt kosthold som Skaldeman skriver om passer kun for et utvalg mennesker, de som er ekstremt overvektige og har insulinresistens. Og så det er sagt: Jeg gjør ikke dette for å bli slank og fin, som du sier, men for å kvitte meg med dette berget av overvekt som har gjort livet mitt til et helvete til tider. For meg er det enten eller. Enten tar jeg tak i livet mitt nå, ellers så må jeg bestille meg gravplass på et skyggefullt sted der fuglene synger om våren.

  Svar med sitat