Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 22:48   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Hei flap.

Jeg vil bare si at du må ikke skjære alle over en kam når du kommer med kritikk, for da går bare alle i forsvar.

Jeg er enig i mye av det du skriver, men saken er den, at det er ikke alle her inne som er som du skriver.

Jeg har observert at det er mange som har kastet seg på skaldeman sin diett i det siste, og jeg har enda ikke lest boken, og er faktisk litt urolig med tanke på ekstremkuren hans, og jeg er hjertens enig med deg i at man vil jo ha bra helse, og at vektnedgangen burde være en bivirkning til tiltakene for å bedre helse. OG at det ikke egentlig er noe å skryte av at man ikek trenger å trene. For litt bevegelse må til det for en god helse.

Men dette er også tredje runde jeg er inne i med uro. Først kom det en skare med tilhengere av south beach, som jeg bekymret meg litt for, så kom ketolysekuren (som jeg nå har fått mer kunnskap om, og tar det litt mer med ro angående, men ikke er helt enig i den foreløpige filosofien om at det skal bare være en kur osv,...) og så kom skalderman. Sistnevnte føler jeg har bekymret meg mest, men han er også nyest, så det kan være noe der. (Samt at jeg enda ikke har lest boken og fått vurdert informasjonen enda.)

I allefall, det jeg prøver å si er at det kommer noe nytt, så kommer det mange inn her, med sine håp om en raks nedgang, mindre vekt, vindunderkur. SÅ faller mange av og går tilbake til opprinnelig kosthold og forsvinner her, og de som blir igjen, det er dem som ikke lengre søker etter kjappe løsninger, men ligger om kosten til noe de kan leve med. Og det er jeg veldig fornøyd med, for det er det vi som er faste her inne og har vært her lengst hele tiden prøver å formidle.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat