Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-14, 14:39   #17
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbobriks på Rema 1000

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

På bunnpris der jeg bor selger de lavkarboknekkebrød. Jeg tror det er nannahs oppskrift. Det koster 29 kr for 8-10 skiver. De er kjempegode og jeg klarer ikke lage dem like billig og gode selv.

Så bra!
Vi har ikke Bunnpris her.... det jeg har sett av lavkarboknekkebrød uten soya har innehold rugmel som har dratt opp karbetallet. Det har og vært en og annen bit som har smakt harskt.

Men jeg prøver å lage selv med bløtlagte - gjerne spirede frø og heller supplere med kjøpeknekkebrød av og til. Lettere å fordøye og næringen skal være lettere tilgjengelig etter bløtleggingen - og jeg føler at jeg trenger den næringen jeg kan få.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat