Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-14, 10:00   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Nei, det er hun Lotte Evenstad som holder dette kurset. Hun er sykepleier og kostveileder. Mulig det kommer en lege innom og snakker også, det gjorde det på det andre fedonkurset jeg gikk på.

Jeg har prøvd så mye rart at jeg tror ikke det skal bli noe problem med maten. Det kan umulig være verre enn kålsuppedietten! . Det var helt jævlig, jeg klarer fortsatt ikke grønnsakssuppe 15 år seinere....
Jeg tenker det skal bli deilig å endelig ikke behøve å tenke på mat, planlegging, laging, måling, telling... Jeg vil få MYE ekstra tid og tankekapasitet av det!
Sambo har lovt å ta ansvar for seg selv, og i stor grad for toåringen slik at jeg ikke trenger å tenke på dem heller.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat