Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 08:55   #102
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Velkommen til denne delen av forumet Vibeke. Jeg liker best bringebærkjeksene, pannekakene, papriaksnacks, creme brulle og sjokoladefrokosten. Omelettene går også greit hvis jeg har et ekstra egg og grønnsaker i. Sjokoladebarene er også gode. Jeg synes det er litt vanskelig å få kakaoen klumpefri, men jeg fikk et tips om stavmikser og det hjalp. Utfordringen for meg var å like de salte måltidene; middagene og suppene. Men jeg kom meg igjennom med mye krydder og modifikasjoner. Det finnes mange gode erfaringer her inne med å gjøre rettene bedre på smak, så bare spør og grav. Du har kanskje lagt merke til det, men på eurodiett sin hjemmeside, på beskrivelsen av de enkelte retter, er det også en fane med tips om tilbereding. Eurodiett har også en facebookside med mange gode tips.
Jeg er enig i at eurodiett er ganske dyrt, men for meg er det det eneste som har fungert. Folk pusser gjerne opp badet sitt for noen hundre tusen. Da har jeg god samvittighet for å "pusse opp" kroppen min. Den er viktigere for meg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat