Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 12:40   #110
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Puzn81, her.

Epilator har jeg ikke prøvd, men jeg kan vel egentlig bare tenke meg hvor vondt det er...hos meg går det på høvvel, hårfjerningskrem, pinsett og voks...slitsomt og flaut, helt enig der. Spesielt pinlig er det om noen skulle oppdage det og kommentere det. Infertiliteten er det ingen som ser, så da er det lett for en annen person å komme med ett lystig spørsmål om "Ja? Når blir det smått her da?? Vi venter!!".....da er det nesten som en del av meg dør å hver ett organ i kroppen gråter, mens jeg må smilende si "det er dessverre ikke så enkelt bestandig.." Bah..........

Synes ikke epilator er vondere enn voks, altså. Og så er voksbehandling i salong så dyrt, hjemmebehandling synes jeg er så mye klin. Jeg må høvle leggene hver dag for at det ikke skal bli stubber, og det er for mye strev for min del. Og så vil jeg unngå alle kjemikaliene som er i hårfjerningskrem.

Kan ikke huske at noen har kommentert hårveksten, men jeg husker en gang at en splitter ny kjæreste fraværende drev å koste med hårene bak på låret. Det var da jeg skjønte at det hadde gått for langt, denne hårveksten

Skjønner veldig godt hva du mener!
Nå er det ennå en sommer uten graviditet og barn. Bare håper vi slipper ennå en julefeiring sånn...

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat