Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 22:48   #3
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Gravid, hva er farlig, hva er ikke farlig? Forvirra ...

Hei!
Aller først: tillykke med graviditeten!
Håper du får et fantastisk flott svangerskap, og får anledning til å kose deg skikkelig med den voksende mage

Så ang innlegget ditt:
Leger er kanskje skeptisk til alternativ-medisinere...og med rette når det gjelder enkelte alternativere!!! Å bruke alternativ medisin behøver ikke i seg selv å være farlig, ofte gir det i beste fall ingen forverring ;-) Har man råd til det, så by all means... (Jeg har det ikke) De eneste gangene jeg sterkt ville fraråde å benytte alternativ medisin er ved alvorlige sykdommer (som kreft feks), eller der det å benytte alternativ medisin (dvs behandling som ikke har en viss form for dokumentasjon) kan ha store konsekvenser, spesielt dersom det samtidig medfører at du ikke benytter deg av skolemedisinen...!!!

JEG ville ikke tatt sjansen på å ta ekstra ditt-eller-datt, eller unnlate å ta noe annet, fordi en refleksolog(?) sier du trenger/ikke trenger det... Har tross alt et annet liv inni magen din! Ta kontakt med fastlegen din du, og få noen tips og råd om hvilke vitamin/mineraltilskudd du bør/kan ta! Kanskje har du faktisk behov for de tilskuddene refleksologen din sier du bør ha, men det kan faktisk være greit å kontrollere hvordan verdiene dine er idag, og hvordan de evt endrer seg dersom du behøver å ta tilskudd...

Lykke til

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat