Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-11, 15:19   #68
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Puzn81, her.

Heisann!

Jeg lurer på om noen av dere kan fortelle litt om NÅR og/eller OM symptomene på PCOS`en deres begynte å avta?
Og for dere som har kjennskap til Metformin, går dere fortsatt på dette etter dere startet lavkarbo?

Jeg fikk, til min store overraskelse, se at lavkarbodietten faktisk FUNKER i dag, å jeg håper å kunne legge medisin på hylla (får veldig vondt av dem), men først vil jeg høre med dere som har kommet ett godt stykke lengre enn meg

Så spennende, gleder meg til å høre hva du har oppdaget!

Jeg er jo også ganske ny i lavkarbolivet, runder 3 mnd straks. Dette er hva jeg har merket hittil. Og så glemmer jeg hele tiden å bestille nye legetime for å sjekke hormonnivåer...

1. Kvisene på ryggen forsvant, de har vært der siden jeg var 13...
2. Håret brukte lengere tid på å bli fett
3. Den største forandringen hittil er syklusene. Den første var på 70 dager, og jeg spottet mye. Den andre var hittil den korteste på 2 år, men jeg hadde kjempeømme pupper gjennom hele. Nå er jeg midt i 3. syklus på lavkarbo, og eggløsning kom 6 dager tidligere enn normalt!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat