Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-13, 21:38   #21038
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

http://www.tilstandsterapi.com
Han hjalp meg mye da jeg hadde problemer

Vel, nå er ikke dette den type problemer. Bare litt slitsomt.

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Ufff det er ikke greit det.Har du prøvd noe kosttilskud ? Lykke til Carisma

forsåvidt, men jeg ligger fint på de fleste blodprøveresultatene. Med unntak av jern og så må jeg uansettta d-vit fast. Kanskje jeg må bli enda mer konsekvent på disse.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje du lider av fødselsdepresjon?

fant ingenting der som omhandlet det jeg spurte om? Såvidt jeg vet er det ganske vanlig for småbarnsforeldre dette med konsentrasjonen, jeg lurer bare på hvor lenge det varer?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Om man tenker gjenbruk gjør det jo en forskjell. Jeg aner ikke hva de gjør med de tomme dunkene, forsåvidt, men om de må gjenvinnes først så kutter jeg i alle fall et ledd.

Gasstanker er noe tunge, massive greier, så de bruker de opp igjen mange ganger før de går til gjenvinning. Skal mye til å slite dem ut
Men husk å være VELDIG forsiktig med gassovn i samme rom som du sover.... Bl.a stjeler den oksygen når den brenner. Vi har slik ovn på hytta, men bruker den nesten aldri pga blandt annet det. Og lukta....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF