Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 13:03   #19
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: September slankern

Opprinnelig lagt inn av Bolletroll, her.

Jeg har vært her inne og luska før, registrerte meg i dag. Har vært slank hele mitt liv egentlig, men det er jeg ikke nå for å si det mildt. Jeg begynte å legge på meg etter 40år engang og det er nå 10år siden. Jeg veide i forrige uke 111kg jeg er 180høy. Det vil si at jeg faktisk trenger å gå ned 40kg eller noe og det er MYE. Vanskelig er det å godta at dette komme til å ta tid.......
Har kjørt lavkarbo i 10 dager nå og har gått ned til 107kg.
Vil gjerne ha det sosiale ved gruppen med meg. Tror det blir lettee da.

4 kilo på 10 dager er jo en knallstart!!! Grattis!

Det er mange som sier at det er verre å miste vekt dess eldre man blir... Hvis det er tilfelle sliter jeg! Jeg har rundet 30 nå, og fikk mitt andre barn for 6 mnd siden. Da jeg fikk førstemann for 8 år siden gikk jeg opp 30 kilo. Disse forsvant fortere enn svint på bare noen få mnd. Denne gangen gikk jeg også opp 30 kilo+, men denne ganger er det tusen ganger verre å bli kvitt de igjen. Hittil føler jeg at hvert eneste gram jeg har mistet har kostet så utrolig mye!!! Derfor håper jeg (og tror) at denne livsstilen vil være redningen... Det er et kosthold jeg fint kan se for meg å leve med, ikke bare for en periode som alle de andre "drittkurene" jeg har prøvd!
Lykke til til oss alle!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat