Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 23:10   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: skal starte på introduksjonsfasen (atkins)ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av hippocampus, her.

Jeg blir vel egentlig litt forvirra av så mange forskjellige tips og ideer for å gå ned i vekt,leser litt av hvert og prøver så godt jeg kan.. men er vel egentlig veldig usikker og redd for å gjøre feil vel

jeg får lese enda mer her inne etterhvert og når jeg får tid.
takk for svar.

Er du usikker - hold deg til den retningen du har valgt, nemlig atkins Jeg antar du har boka?

Du vil bli mer forvirret om du leser ALT her inne, husk at mange følger andre retninger og råd gis utifra hvilken retning man følger. Sjekk ut atkins-delen av forumet for å få mer info om ditt eget kosthold, så kan du heller utvide kunnskapen når du er mer trygg

I tillegg kan du opprette en egen journal, eller starte tråder som omfatter det DU lurer på og i forhold til den retningen du følger. Greit med litt skylapper nå i starten slik at du lærer deg atkins-biten godt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat