Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 13:12   #97
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Fikk lyst å prøve disse.

Må spørre. Er det alle som føler denne "kalde" smaken av sukrin? Startet på nytt med Lavkarbo nå i påska, og tenkte å kjøpe meg sukrin i morgen. Men nå blir jeg litt skeptisk... jeg klarer ikke sånne ettersmaker osv som søtning gir... men kald smak har jeg ikke prøvd

Og dette med fiberhusk. Jeg bruker denne: Fiberhusk

Har ikke noe særlig erfaring med denne - følger bare slavisk oppskriften. Er dette greit å bruke i forhold til de mål som er i denne oppskriften? Har ikke tenkt på at fiberhusken kan gi smak

Noen som kan hjelpe?

Forsøk og balanser ut sukrinsmaken med flytende natreen. Dette bør gi mindre kaldsmak og mer "vanlig" sukkersmak. Jeg bruker flytende natreen alltid når jeg skal søte noe - med unntak av lavkarbo-bakverk der sukrin er en stor ingrediens (mer for konsistensen skyld).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat