Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-14, 13:25   #9
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboprodukter på nett, til å stole på?

Altså, jeg skjønner at lavkarbomat ikke akkurat er den enkleste maten å spise on-the-go, men det er veldig vanskelig å uttale seg om alle erstatningsprodukter med en og samme konklusjon. Noen lavkarboprodukter er misvisende, for å si det mildt, mens andre er ganske greie - hvertfall en gang i blant. Når det gjelder Atkins så rynker jeg litt på nesa personlig.

Men hey, lavkarbomat som man bare kan plukke ut av skuffer og skap og hive i munnen er det flust av i butikkene også (nøtter og hermetikk, f eks makrell i tomat, kjøttpålegg, ost). Men med litt vanedanning så lager man en omelett eller en salat av tunfisk, salatost, ymse grønnsaker, egg, frø, nøtter og det som er på no-time.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat