Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-15, 06:59   #23
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Slowcooker /crock-pot

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan man jo i en stor kjele også....

Ja, hva så? Det var ingen som sa at det ikke kunne gjøres med kjele? Det var kun et forslag til hvordan man dealer med store porsjoner og det ble spurt i starttråden om vi som har en crockpot faktisk bruker den - da må jeg få lov til å fortelle hvordan jeg bruker den og til hva. Som det nevnes over her så var det spørsmål til de som har en slik, ikke til de de som tutrer over at de synes det er unødvendig og hipster eller hva nå problemet er.

Komfyren holder f.eks ikke jevn varme, den vil alltid gå litt opp og ned. Dessuten, helt nye komfyrer slår seg av automatisk etter x timer om man ikke er borti og justerer litt. Det gjør ikke crockpoten. Dette har jeg lært på den irriterende måten.

__________________


vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 29-10-15 kl 07:05.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat